- Home
- NL - Bestelling volgen DP Tracked
Informatie over het traceren van uw pakket
Wilt u weten waar uw bestelling zich momenteel bevindt? Indien u gekozen heeft voor de aangetekende verzendmethode (incl. Track & Trace nummer) dan kunt u op deze pagina in het onderstaande formulier uw Track & Trace nummer invoeren. Als u daarna op de knop 'Bestelling traceren' klikt, wordt u doorverwezen naar de site van onze postkoeriersdienst. Op die pagina kunt u dan alle informatie vinden over uw bestelling inclusief de huidige status. Indien u Nederlands afleveradres gekozen heeft dan kunt u niet gebruik maken van deze functie (uw pakket is namelijk dan verzonden via ongeregistreerde brievenbuspost methode). Voor België werkt deze functie als u gekozen heeft voor een aangetekende verzending. |
Uw pakket traceren
Ik heb geen Track & Trace nummer ontvangen, wat nu?
Indien u geen Track & Trace nummer van ons ontvangen heeft, dan is de kans groot dat u gekozen heeft voor een gratis en ongeregistreerde verzendmethode. U kunt dit checken door in de orderbevestigingsmail onder verzendmethode te kijken welke methode u gekozen heeft. U kunt uiteraard ook altijd contact opnemen met onze klantenservice zodat zij dit voor u kunnen controleren.
Klik hier om alle contactmogelijkheden te bekijken.
Indien u geen Track & Trace nummer van ons ontvangen heeft, dan is de kans groot dat u gekozen heeft voor een gratis en ongeregistreerde verzendmethode. U kunt dit checken door in de orderbevestigingsmail onder verzendmethode te kijken welke methode u gekozen heeft. U kunt uiteraard ook altijd contact opnemen met onze klantenservice zodat zij dit voor u kunnen controleren.
Klik hier om alle contactmogelijkheden te bekijken.
Uitleg status van uw bestelling
In de volgende tabel ziet u per status een korte uitleg wat deze status inhoudt voor uw pakket:
Klik hier om alle contactmogelijkheden te bekijken.
In de volgende tabel ziet u per status een korte uitleg wat deze status inhoudt voor uw pakket:
Status pakket | Uitleg status |
---|---|
Submitted | Uw pakket is succesvol overgedragen aan onze postkoeriersdienst Deutsche Post. Zij zullen nu uw pakket doorsturen naar het Sorteercentrum in Frankfurt (Duitsland). Dit proces duurt gemiddeld maximaal 48 uur |
Processed Sort Facility | Uw pakket wordt momenteel verwerkt in het Sorteercentrum in Frankfurt (Duitsland). Dit proces duurt gemiddeld maximaal 48 uur |
Departed Terminal Location | Uw pakket is zojuist verstuurd naar het land van bestemming. Dit process duurt gemiddeld 2-10 werkdagen, afhankelijk van het bestemmingsland (zie tabel onderaan deze e-mail voor meer informatie) |
Arrived at final destination Location | Uw pakket is succesvol gearriveerd in het land van bestemming. Uw pakket zal nu door uw regionale/lokale postdienst verwerkt worden in het Sorteercentrum. Dit betekent dat uw pakket nog steeds wordt verwerkt en dus nog niet geleverd is aan uw bezorgadres! Uw pakket zal op korte termijn aan uw bezorgadres geleverd worden door uw regionale/lokale postdienst. Dit process duurt gemiddeld 2-10 werkdagen, afhankelijk van het bestemmingsland en uw regionale/lokale postdienst |
Attempted Delivery | Er is een 1e bezorgpoging gedaan bij uw bezorgadres. U was helaas niet thuis om een handtekening te zetten voor ontvangst. De postbode zal uw pakket terugbrengen naar uw lokale postkantoor. Normaliter zal de postbode een 2 bezorgpoging uitvoeren binnen 5 werkdagen, dit is echter per postdienst verschillend. Vraag bij uw lokale postdienst de exacte procedures na of neem contact op met Deutsche Post (contactinformatie onderaan deze e-mail te vinden). Dit process duurt gemiddeld 2-5 werkdagen |
Delivered | Uw pakket is succesvol afgeleverd bij uw bezorgadres. Dit betekent ook dat er een handtekening is gezet voor ontvangst. |
Klik hier om alle contactmogelijkheden te bekijken.
Wanneer kan ik mijn pakket ongeveer verwachten?
Klik op de onderstaande lijst om de (gemiddelde) verwachte levertijden per land in te zien. Staat uw land er niet tussen? Klik dan hier om een indicatie per werelddeel in te zien of neem contact op met support@worldofwatchstraps.com (vergeet niet uw ordernummer duidelijk te vermelden in de communicatie naar ons)
Mijn pakket is niet aangekomen binnen de verwachte levertijd, wat moet ik doen?
Bovenstaande lijst geeft enkel een indicatie van de gemiddelde verwachte levertijden voor sommige landen. Afhankelijk van meerdere factoren kunnen de werkelijke levertijden uitlopen met een paar werkdagen (bijvoorbeeld als u op zaterdag of zondag besteld heeft). Indien u echter een langere tijd moet wachten op uw pakket dan kan het zijn dat er iets mis is gegaan bij de pakketdienst. In dat geval kunt u ons altijd een e-mail sturen of bellen (bij e-mail vragen wij u vriendelijk uw ordernummer duidelijk mee te sturen).
Klik hier om alle contactmogelijkheden te bekijken.
Mijn pakket is niet aangekomen binnen de verwachte levertijd, wat moet ik doen?
Bovenstaande lijst geeft enkel een indicatie van de gemiddelde verwachte levertijden voor sommige landen. Afhankelijk van meerdere factoren kunnen de werkelijke levertijden uitlopen met een paar werkdagen (bijvoorbeeld als u op zaterdag of zondag besteld heeft). Indien u echter een langere tijd moet wachten op uw pakket dan kan het zijn dat er iets mis is gegaan bij de pakketdienst. In dat geval kunt u ons altijd een e-mail sturen of bellen (bij e-mail vragen wij u vriendelijk uw ordernummer duidelijk mee te sturen).
Klik hier om alle contactmogelijkheden te bekijken.