- Home
- Klachten of opmerkingen
Welke band heb ik nodig?
Klik hier en weet het binnen binnen 2 minuten.
Klachten en/of opmerkingen?
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling Sales door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling Sales zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Onze gegevens
World of Watch Straps, afdeling Klachten
Diederikstraat 10, 5421 EW, Gemert
Noord-Brabant, Nederland
info@worldofwatchstraps.com
0492 39 05 87
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging per e-mail. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar World of Watch Straps bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).