Verzenden en bezorgen, zo makkelijk gaat dat bij ons!

Verzenden van uw bestelling

Bestellingen die vóór 16:00 Nederlandse tijd (Amsterdam) zijn geplaatst worden dezelfde dag nog verwerkt. Indien het verzendadres zich binnen Nederland bevindt, dan zal de bestelling de volgende werkdag bij u aangeboden worden (mits het product op voorraad is bij ons). Indien het product niet op voorraad is, dan zal het eerst door ons besteld worden. Bestellingen worden door ons altijd verzonden in goed verpakte en stevige luchtkussenenveloppen. Daarnaast worden bestellingen die binnen Nederland verzonden worden altijd door PostNL netjes via uw brievenbus bezorgd: u hoeft dus niet persé thuis te zijn tijdens de bezorging. Wenst u een andere verzendmethode dan de gratis verzendmethode met PostNL? Afhankelijk van de waarde van uw bestellingen kiezen wij er soms zelf voor om uw bestelling met DHL te verzenden (verzekerd en aangetekend) maar u kunt ook zelf telefonisch of per e-mail aangeven indien u dit wenst bij uw bestelling.

Wij rekenen géén verzendkosten voor bestellingen binnen Nederland!

Onze verzendkosten verschillen per land, voor alle tarieven en indicaties verwijzen wij u graag door naar onze verzendkosten tarieventabel.

 

Bezorging van uw bestelling

PostNL

Binnen Nederland

Uw bestelling wordt door PostNL (of DHL in specifieke gevallen) de volgende werkdag bij het door u opgegeven bezorgadres aangeboden (mits de bestelde producten op voorraad zijn). Indien de producten nog door ons besteld moeten worden, dan worden deze direct na ontvangst door ons naar u opgestuurd. Voor Nederland rekenen wij geen verzendkosten. Indien uw bestelling niet bezorgd kan worden door de postbode (foutief adres, andere reden), dan wordt deze in de meeste gevallen teruggestuurd naar ons. Wij nemen dan zelf contact met u op om te kijken wat er precies is foutgegaan bij de bezorging. 

Bestellingen binnen Nederland hebben geen Track & Trace code. In 99% van de gevallen wordt uw bestelling namelijk de volgende werkdag bezorgd.

 

Deutsche Post

België en andere landen

Bestellingen naar België (en de rest van de wereld) worden aangeboden door Deutsche Post. Hierbij kunt u zelf tijdens de checkout pagina aangeven of u wenst uw bestelling te kunnen volgen (Track & Trace, tegen extra betaling) of dat u kiest voor de gratis verzendmethode (zonder Track & Trace, lagere verzendkosten). Bestellingen worden dezelfde dag verzonden (ma - za) naar het door u opgegeven verzendadres (mits de producten op voorraad zijn). Indien de producten nog door ons besteld moeten worden, dan worden deze direct na ontvangst door ons naar u opgestuurd. Indien uw bestelling niet bezorgd kan worden door de postbode (foutief adres, andere reden), dan wordt deze in de meeste gevallen teruggestuurd naar ons. Wij nemen dan zelf contact met u op om te kijken wat er precies is foutgegaan bij de bezorging.

 

Uw bestelling volgen

Heeft u gekozen voor de verzendmethode met Track & Trace (enkel mogelijk bij verzendadressen buiten Nederland) en wilt u de status van uw bestelling opvragen? Dit kunt u  doen door te klikken op de Track & Trace link die u per e-mail van ons ontvangen heeft. Indien u enkel een Track & Trace barcode heeft ontvangen (RX... nummer) dan kunt u deze op de homepagina van onze website invoeren.

Heeft u vragen omtrent de status van uw bestelling? Stuur ons dan een e-mail of bel onze klantenservice (contactgegevens zijn te vinden onderaan deze pagina).

 

Wanneer kan ik mijn bestelling ongeveer verwachten?

Zone 1

West Europa 

 Zone 2

Rest van Europa

 Zone 3

Noord Amerika

 Zone 4

Japan, Australië, Nieuw-Zeeland & Israël

Zone 5

Rest van de wereld 

 2 - 10 werkdagen  5 - 15 werkdagen  10 - 25 werkdagen  10 - 25 werkdagen  15 - 25 werkdagen

 

Bovenstaande informatie is slechts een indicatie. In de praktijk kan het voorkomen dat uw bestelling sneller bezorgd wordt of dat het juist vertraging oploopt. Wij adviseren altijd om de status van uw bestelling zelf tijdig te checken (of contact met ons op te nemen indien u dit niet zelf kunt doen).